LogoFocusFeedback_diapLogoFocusFeedback_diapLogoFocusFeedbackLogoFocusFeedback
  • Home
  • Solutions
    • Customer Focus CFX
    • Employee Focus EFX
  • Company
    • History
    • Team
    • Vacatures
  • Focus Center
  • Stories
  • Contact
  • Login
  • English
✕

  1. Home
  2. Whitepaper: Download de NPS Guide

Whitepaper:

NPS Guide | Van feedback naar enthousiasme

Je kunt vandaag succes hebben, maar morgen zijn je klanten vertrokken naar de concurrent. Klantloyaliteit is ontzettend belangrijk om als organisatie succesvol te zijn. Bedrijven met veel loyale klanten en medewerkers realiseren een sterkere groei en hogere winsten. Ook hoeven deze bedrijven minder geld uit te geven aan marketingactiviteiten en acquisitie: loyale klanten doen dat immers al grotendeels voor je. Cijfers laten daarnaast zien dat loyale klanten meer herhalingsaankopen doen en minder prijsgevoelig zijn.

Het meten van klantloyaliteit kan met behulp van traditionele onderzoeken, maar deze blijken vaak niet geschikt: ze bevatten te veel vragen, worden te laat gestuurd en bevatten ingewikkeld taalgebruik. Hoe je klantloyaliteit wel goed kunt meten? Met de Net Promoter Score.

Vul je gegevens in en ontvang de NPS Guide

De NPS Guide wordt direct per e-mail toegestuurd. 

Share

Solutions

Customer Focus Experience
Employee Focus Experience

Volg ons

  • facebook
  • linkedin
  • instagram

Nieuwsbrief

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

Focus Feedback

Solutions
Company
Focus Center
Stories
Vacatures
Team
Gratis NPS Gids downloaden
Contact

Focus Feedback HQ

Postadres:
Focus Feedback
Crown Business Center
Ericssonstraat 2
5121 ML Gilze Rijen

Vestigingen:
Gilze-Rijen (hoofdkantoor)
Crown Business Center
Ericssonstraat 2
5121 ML Gilze Rijen

Kantoor Utrecht
De Klompenfabriek
Weerdsingel WZ 33a
3513 BC Utrecht

+3113 571 8844
info@focusfeedback.nl

Support

De Focus Feedback helpdesk kan je
online bijstaan. Klik
hieronder en een van onze
medewerkers helpt je graag verder.

Klik hier voor online support

Focus Feedback
© Copyright 2022 - FocusFeedback™ | Privacyverklaring | Disclaimer | Algemene voorwaarden | Beheer van klantenfeedback
Net Promoter, NPS en Net Promoter Score zijn handelsmerken van Satmetrix Systems, Inc., Bain & Company en Fred Reichheld.
    • Nederlands
    • Engels
      • Download gratis NPS gids

      • Contact opnemen