Samen gaan we van feedback naar enthousiasme!

Dat doen we met jou, maar wie is ‘we’ en wie is Focus Feedback?

Focus Feedback is NPS-expert. NPS staat voor Net Promoter Score, het meten van die score is een methode om klanttevredenheid te onderzoeken. De methode staat ervoor dat je met het stellen van de NPS vraag voldoende weet om tevredenheid te kunnen meten. De NPS-vraag luidt alsvolgt:  “Hoe waarschijnlijk is het dat je onze dienst/product zou aanbevelen bij vrienden/familie?”.

Geen ellenlange enquêtes, maar feedback waar je iets mee kan!

Dit doen we reeds voor meer dan 100 klanten verspreid over de hele wereld. Van de sportschool bij jou om de hoek, tot de wereldwijde toonaangevende producent in huishoudapparatuur.

Wie zijn de personen die daarachter zitten? Nou laten we eens even een voorstelrondje doen.

Dave Wurms

CEO


Als oprichter van een organisatie die draait om klantenthousiasme en -loyaliteit weet Dave als geen ander de mensen om hem heen te enthousiasmeren. Hij draait al jaren mee in het NPS circuit en verdiept zich graag in de nieuwste ontwikkelingen en technologieën om zijn relaties als eerste de optimale mogelijkheden te bieden.

Mary Boeyink

CFO


Als een van de Focus Feedback partners is Mary verantwoordelijk voor alles wat met Finance en HRM te maken heeft. Zij voelt als geen ander aan wat onze klanten en collega’s drijft en nodig hebben. Haar specialiteit is om net dat stapje extra te zetten. Enthousiaste klanten en collega’s, dat is wat haar drijft en waarvoor ze ‘s morgens graag opstaat.

Jos de Bruijn

Senior Developer


Jos is een developer in hart en nieren en als langst zittende collega heeft de technologie van Focus Feedback geen geheimen voor Jos. Samen met Dave heeft Jos Focus Feedback opgebouwd tot wat het nu is. Heb je een technische vraag? Dan staat Jos voor je klaar om deze te beantwoorden.

Aron Piekema

Product owner


Aron zorgt ervoor dat de software van Focus Feedback continue wordt verbeterd en naar een hoger niveau wordt getild. Hij stuurt het team aan en houdt in de gaten wat de wensen van gebruikers zijn.

Govert Janssen

Business Developer


Govert gaat ook al lang mee in de onderzoekswereld. Eind jaren ’90 heeft hij als marktonderzoeker wereldwijd het Closed Loop Feedback principe geïntroduceerd en toegepast bij Siemens. Vele organisaties heeft Govert al ondersteund op het gebied van Customer Excellence, nu is Focus Feedback aan de beurt.

Brian Wijnandts

Senior developer


Brian zorgt ervoor als ervaren front-end developer dat Focus Feedback er goed uitziet voor onze gebruikers en van alle gemakken is voorzien. De Focus Feedback software elke dag een beetje beter maken, dat is zijn missie.

Inge de Kok

Communications & Customer Success Manager


Als communicatie specialist in de wereld van NPS ligt bij Inge de taak om met de juiste toon en woorden klanttevredenheid naar een nog hoger niveau te tillen.