Samen gaan we van feedback naar enthousiasme!
Dat doen we met jou, maar wie is ‘we’ en wie is Focus Feedback?
Focus Feedback is NPS-expert. NPS staat voor Net Promoter Score, het meten van die score is een methode om klanttevredenheid te onderzoeken. De methode staat ervoor dat je met het stellen van de NPS vraag voldoende weet om tevredenheid te kunnen meten. De NPS-vraag luidt alsvolgt: “Hoe waarschijnlijk is het dat je onze dienst/product zou aanbevelen bij vrienden/familie?”.
Geen ellenlange enquêtes, maar feedback waar je iets mee kan!
Dit doen we reeds voor meer dan 100 klanten verspreid over de hele wereld. Van de sportschool bij jou om de hoek, tot de wereldwijde toonaangevende producent in huishoudapparatuur.
Wie zijn de personen die daarachter zitten? Nou laten we eens even een voorstelrondje doen.
Dave Wurms
CEO
Mary Boeyink
CFO
Jos de Bruijn
CTO
Aron Piekema
COO
Govert Janssen
Business Developer
Brian Wijnandts
CTO
Inge de Kok
Teamlead Marketing & Support
Anouk Strijbos
Communications Specialist
Roel van Iersel
Customer Success Manager
Imke van de Pol
Financial Administrator
Albert AI
Digital Feedback Analyst
Jij?
Junior Software Tester
https://www.focusfeedback.nl/vacatures/