

Samen gaan we van feedback naar enthousiasme!
Dat doen we met jou, maar wie is ‘we’ en wie is Focus Feedback?
Focus Feedback is NPS-expert. NPS staat voor Net Promoter Score, het meten van die score is een methode om klanttevredenheid te onderzoeken. De methode staat ervoor dat je met het stellen van de NPS vraag voldoende weet om tevredenheid te kunnen meten. De NPS-vraag luidt alsvolgt: “Hoe waarschijnlijk is het dat je onze dienst/product zou aanbevelen bij vrienden/familie?”.
Geen ellenlange enquêtes, maar feedback waar je iets mee kan!
Dit doen we reeds voor meer dan 100 klanten verspreid over de hele wereld. Van de sportschool bij jou om de hoek, tot de wereldwijde toonaangevende producent in huishoudapparatuur.
Wie zijn de personen die daarachter zitten? Nou laten we eens even een voorstelrondje doen.

Dave Wurms
CEO

Mary Boeyink
CFO

Jos de Bruijn
Senior Developer

Aron Piekema
Customer success manager

Govert Janssen
Business Developer

Brian Wijnandts
Senior developer

Bas van ‘t Woud
Junior Developer

Inge de Kok
Communicatie specialist

Sanneke Aleman
Senior Developer

Jelle Berrevoets
Customer Succes manager

Danny Reijenga
Customer Succes manager