Klanttevredenheid voor succes
Jouw klant is de echte expert is als het gaat om het functioneren van jouw bedrijf. Daarom geven we jouw klanten een stem. We brengen loyaliteit, enthousiasme en klanttevredenheid in kaart en zorgen ervoor dat klantfeedback altijd prioriteit heeft. Met focus op continue verbetering en enthousiasme versterken we jouw organisatie en maken we deze toekomstbestendig. Ontdek de waardevolle inzichten die voortkomen uit feedback en blijf groeien.
Klantloyaliteit maakt het verschil
Het is de klantervaringen die bepaalt of je product, dienst of zelfs de gehele organisatie succesvol is en blijft. Daarom is het belangrijk om te weten hoe klanten over je denken en wat zij ervaren. Klanten zijn de meest waardevolle adviseurs en allerbeste experts.
Hoe beter de klantervaring, hoe enthousiaster ze zijn. En juist die enthousiaste klanten zijn loyaler en bevelen jouw product of dienst bij anderen aan. Hierdoor versterkt het imago van je organisatie, reduceer je kosten en groeit je omzet.
Klantonderzoek en klanttevredenheid meten
Focus Feedback biedt software om klanttevredenheid te meten. Wij bieden je:
- Een gepersonaliseerde omgeving;
- Een ongelimiteerd aantal gebruikers;
- Het ongelimiteerd uitsturen van enquêtes;
- Notificaties over ontvangen klantfeedback;
- Het zelf inrichten van dashboards;
- Feedback classificatie;
- Gemakkelijk opvolgen van feedback met de Closed Loop Feedback module;
- Het gemakkelijk delen van feedback (zowel intern als extern).
En nog veel meer! Ben je benieuwd naar alle mogelijkheden?