XS
Meet, analyseer en optimaliseer elke klantervaring

Customer Focus Experience ™

Weten hoe klanten over je denken en wat zij ervaren; dat is wat uiteindelijk het verschil maakt. Het zijn de ervaringen van je klanten die bepalen of je product, dienst of zelfs organisatie succesvol is en blijft. Klanten zijn de meest waardevolle adviseurs en allerbeste experts. Hoe beter hun ervaringen, hoe enthousiaster ze zijn. Juist die enthousiaste klanten zijn loyaler en bevelen jouw product of dienst bij anderen aan, waardoor het imago van je organisatie versterkt, kosten worden gereduceerd en de omzet groeit.

Met onze CFX-oplossingen focussen we op de ervaring van jouw klant. We ontvangen waardevolle feedback van jouw klanten en zetten tevredenheid om naar enthousiasme. En die enthousiaste klanten? Die zorgen ook weer voor enthousiaste medewerkers.

Izaac van Kralingen, Global NPS Officer – BSH Huishoudapparaten

“Enthousiasme als KPI”

“In 2010 zijn wij van klachtenmanagement en de strategie van operational excellence overgegaan naar consumer centricity en het werken met de Net Promoter Score (NPS). Wij merkten dat consumenten wilden reageren, commentaar geven, juist ook positief. Zo zijn we met Focus Feedback gestart. De software achter Focus Feedback is betrouwbaar, gebruiksvriendelijk en flexibel: het werkt, je vindt snel wat je zoekt en je past het eenvoudig aan. Wij gebruiken het nu in 20 landen, straks 30. Het werkt dus ook internationaal” […]

Meer informatie

JP van Eesteren
Hazenberg
Gaggenau
Era Contour
NEFF
Technogym
Unica Fire Safety
VORM
Siemens
HomeDNA
BSH
Unica Building Projects
Dura Vermeer
Bosch
Heembouw
JanssendeJong
Waal

Focus Feedback software

Met behulp van ons dynamisch state-of-the-art dashboard, rapportages en analysetools, in combinatie met een duidelijke follow-up workflow, ben je in staat om direct te anticiperen op de continue feedback van klanten. Het dashboard wordt geheel op maat ingericht voor jouw organisatie.

Maatwerk communicatie
Communiceren zoals de klant wenst

Het versturen van uitnodigingen aan klanten gebeurt zowel automatisch als handmatig, en kan 24/7. Dit doen wij via passende kanalen, waaronder e-mail, sms of social media. Op basis van duidelijke criteria worden uitnodigingen verstuurd, waarbij dubbele uitnodigingen worden voorkomen en klanten niet te vaak worden uitgenodigd. Uitschrijven is op elk moment mogelijk. Na enkele dagen kan er een herinnering worden gestuurd.

Heldere informatie
Waardevolle inzichten tonen

De resultaten van elk feedbackmoment worden samengevoegd met relevante achtergrondinformatie van de klant, waaronder productgroepen, locaties, leeftijd en geslacht. Met behulp van diagrammen, grafieken en tabellen zie je in één oogopslag de klantbeleving. Alle resultaten zijn per proces, businessunit of medewerker te volgen, en kunnen met elkaar worden vergeleken voor meer verdieping en concrete opvolging.

Eigen look & feel
Alles in de juiste huisstijl

We laten onze uitnodigingen, herinneringen, vragenlijsten en bedank-berichten naadloos aansluiten op jouw bedrijfsidentiteit, inclusief logo, kleurenpallet en afbeeldingen. Zo zijn ze altijd herkenbaar voor je klanten en draagt het bij aan de professionaliteit van je bedrijf. Ook zorgen we voor een hogere feedbackrespons gedurende de klantreis met behulp van korte, krachtige vragenlijsten.

Closed Loop Feedback
Persoonlijke en concrete follow-up

We hanteren een Closed Loop Feedback werkwijze. Hiermee meten en analyseren we feedback van jouw klanten en kun je direct actie ondernemen door je klanten een persoonlijke terugkoppeling te geven. Dit kan rechtstreeks, maar ook door feedback op te nemen in je marketing- en communicatiestrategie, bijvoorbeeld door het plaatsen van reviews op de website of op social media.

Feedback classificatie
Inhoud zegt meer dan cijfers

Hoe specifieker de klant feedback geeft, hoe waardevoller. Juist de feedback verkregen uit open vragen stelt je in staat gerichter te werken aan verbeterpunten.
In het dashboard wordt feedback uit open vragen geordend in categorieën: per categorie worden de sterke punten en verbeterpunten meteen inzichtelijk. Zo wordt meteen duidelijk waar jij je op kunt focussen.

Rapportages & infographics
Deel feedback op een aansprekende wijze

Je kunt feedback intern gedetailleerd onder de aandacht brengen met behulp van periodieke rapportages, infographics en presentaties tijdens meetings en bedrijfsevents. Ook is het belangrijk om medewerkers te informeren over de klantresultaten, zodat customer experience in het DNA van elke medewerker zit en zij zelf ook enthousiast worden en blijven.

Customer Feedback Management
Overzichtelijk, meertalig en veilig

Onze Focus Feedback software is een SaaS-oplossing die overal toegankelijk is, vanaf elk apparaat. Met behulp van een API koppelen we onze software eenvoudig met de systemen waarmee je werkt. Zo heb je alles op één plek. Ook zorgen we ervoor dat de juiste mensen worden getraind om optimaal met het dashboard overweg te kunnen. Feedback vragen en analyseren is mogelijk in alle geschreven talen en feedback wordt conform strikte veiligheidsvoorschriften opgeslagen en verwerkt.

Lees meer…

+ Realtime inzicht in de feedback van klanten
+ Vergelijkbare cijfers en geclassificeerde open antwoorden
+ Mogelijkheid tot individuele opvolging en het intern delen van resultaten
+ Allround feedback met concrete klachten, complimenten en verbeterpunten
+ Geïntegreerd systeem dankzij API-koppeling
+ Alle hedendaagse feedbackmethodieken

Plan een afspraak

En ontvang een Limited Edition van Sydney Brouwers bestseller: Customer-centric Leadership Cadeau!
Ja, neem contact met
mij op voor een afspraak
Terms and Conditions apply
close-link
Click Me