Nothing great was ever achieved without enthusiasm

Onze filosofie is gebouwd op enthousiasme. Dat enthousiasme uit zich in onze wereldwijde focus, de grote hoeveelheid NPS-uitnodigingen die we hebben verzonden en ons internationale klantenbestand. Meet, weet en optimaliseer: ontdek wat jouw klanten écht willen en sluit jouw bedrijfsvoering daarop aan.

Izaac van Kralingen, Global NPS Officer – BSH Huishoudapparaten

“Enthousiasme als KPI”

“In 2010 zijn wij van klachtenmanagement en de strategie van operational excellence overgegaan naar consumer centricity en het werken met de Net Promoter Score (NPS). Wij merkten dat consumenten wilden reageren, commentaar geven, juist ook positief. Zo zijn we met Focus Feedback gestart. De software achter Focus Feedback is betrouwbaar, gebruiksvriendelijk en flexibel: het werkt, je vindt snel wat je zoekt en je past het eenvoudig aan. Wij gebruiken het nu in 30 landen, straks 40. Het werkt dus ook internationaal” […]

Meer informatie

Plan een afspraak

En ontvang een Limited Edition van Sydney Brouwers bestseller: Customer-centric Leadership Cadeau!
Ja, neem contact met
mij op voor een afspraak
Terms and Conditions apply
close-link
Click Me