Customer Experience onderzoeken met Focus Feedback
Bij ons draait alles om enthousiasme, ambassadeurs en fans! Met onze krachtige feedbacktools kun je meer dan alleen klantenthousiasme en -loyaliteit meten. Dit kan ook bij je collega’s. Customer Experience (CX) is wereldwijd enorm belangrijk. We begrijpen als geen ander dat het lastig kan zijn om te weten waar te beginnen.
Geen zorgen! Onze feedback tool is zo eenvoudig en gebruiksvriendelijk dat je nooit meer anders wilt. Samen zetten we de eerste stap richting een organisatie vol ambassadeurs en fans. Klaar voor een sprong in enthousiasme? Doe vandaag nog mee en ontdek de ongeëvenaarde kracht van onze feedback tools!
Klantbeleving meten
Benieuwd naar jouw klantbeleving? Wij geven jouw klanten een stem, zodat jij ontdekt waar ze enthousiast over zijn en wat beter kan. Stel de juiste vragen op het juiste moment.
Wij sturen geautomatiseerde vragenlijsten naar jouw klanten en passen de meetmomenten op jouw organisatie aan. Vraag klantfeedback en verbeter de Customer Experience.
Feedback tools voor medewerkerstevredenheid
Het meten van medewerkerstevredenheid werkt op veel vlakken hetzelfde als het meten van de klantbeleving. Wil je iets weten? Dan moet je ernaar vragen!
Wij helpen met het inrichten van jouw feedbacktools en bepalen samen de belangrijke meetmomenten. Samen formuleren we de juiste meetmomenten en vragen.
NPS als basis
Wij geloven in de onderzoeksmethode Net Promoter Score (NPS). Vanuit dat gedachtengoed zijn er maar drie vragen nodig om de medewerkers- of klantbeleving te meten. Namelijk de hoofdvraag “Zou je ons aanbevelen aan familie/vrienden?” en de vervolgvragen die in het kort neerkomen op “waarom wel?” en “waarom niet?”.