Verbeter medewerkerstevredenheid
Een team van tevreden en betrokken medewerkers is de hoeksteen van een succesvolle organisatie. Medewerkers die zich gewaardeerd en betrokken voelen én gepassioneerd zijn over het werk hebben een directe impact de productiviteit, klanttevredenheid en winstgevendheid. Maar hoe doe je een medewerkerstevredenheidsonderzoek? En hoe neem je gerichte stappen om de tevredenheid te verbeteren?
De voordelen van medewerkerstevredenheid
Hoe hoger de medewerkerstevredenheid, hoe hoger de betrokkenheid bij het werk. Het resultaat? Medewerkers zetten zich meer in voor de organisatie en hebben hart voor de zaak. En een medewerker met hart voor de zaak spant zich extra in, is meer betrokken én is loyaler richting zijn of haar werkgever. Deze voordelen werken ook door richting de klanttevredenheid.
Een hogere medewerkerstevredenheid met eNPS
Wij begrijpen het belang van medewerkerstevredenheid en streven we ernaar om organisaties te helpen door middel van eNPS-onderzoek (Employee Net Promoter Score). Hiermee meet je medewerkersbetrokkenheid, -tevredenheid en -loyaliteit.
Met Focus Feedback meet jij de eNPS, vraag je feedback uit en ontdek je trends. Daardoor krijg jij inzicht in wat er speelt binnen jouw organisatie en hoe je jouw team kunt versterken. Op basis van de ontvangen feedback kan jij gerichte actieplannen opstellen. Luister naar je medewerkers en vergroot hun enthousiasme. Hiermee bouw je een sterker en succesvoller team op.
Medewerkersonderzoek en het meten van medewerkerstevredenheid
Met onze software om medewerkerstevredenheid te meten bieden wij je:
- Een gepersonaliseerde omgeving;
- Een ongelimiteerd aantal gebruikers;
- Het ongelimiteerd uitsturen van enquêtes;
- Notificaties over ontvangen feedback;
- Het zelf inrichten van dashboards;
- Feedback classificatie;
- Gemakkelijk opvolgen van feedback met de Closed Loop Feedback module.
Neem vandaag nog contact met ons op en ontdek hoe we je kunnen helpen bij het meten en verbeteren van de medewerkerstevredenheid met behulp van de eNPS.