
Zet in op de beleving van je medewerkers
Employee Focus Experience ™
Verandering begint bij jezelf. Het zijn dan ook je medewerkers die medebepalend zijn voor enthousiaste klanten. Medewerkers die passie voor hun werk hebben, dragen graag bij aan de groei van je organisatie en worden zelfs ambassadeurs van je merk. Enthousiaste medewerkers hebben meer plezier in hun werk, zijn productiever en dragen bij aan de winstgevendheid van je organisatie. Het zijn juist die enthousiaste medewerkers die zich maximaal inzetten voor de tevredenheid van je klanten.


The Employee Experience Game
Laat medewerkersbeleving leven!
De bedenkers van The Employee Experience Game, Nienke Bloem en Babs Asselbergs, onderschrijven deze visie volledig: “Zorg voor een optimale medewerkersbeleving en maak van medewerkers trotse ambassadeurs. Zorg voor de gewenste cultuur en bijbehorend gedrag.”
Metingen naar de beleving van medewerkers op verschillende relevante momenten zijn natuurlijk van groot belang, maar om medewerkers nog beter te betrekken en te motiveren, biedt “The Employee Experience Game“ fantastische mogelijkheden.
Focus Feedback software
We verzamelen feedback van je medewerkers gedurende verschillende belangrijke momenten. Deze feedback wordt overzichtelijk weergegeven in ons state-of-the-art dashboard. Met behulp van analysetools, rapportages en follow-upmogelijkheden kun je snel anticiperen op de medewerkerfeedback.
Maatwerk communicatie
Eenvoudig communiceren met jouw medewerkers
Uitnodigingen aan jouw medewerkers kunnen 24/7 anoniem worden verstuurd in alle geschreven talen, zowel automatisch als handmatig. Dit doen wij via verschillende kanalen, waaronder e-mail en sms. Hierbij letten we op vooraf ingestelde criteria, versturen we herinneringen en zorgen we ervoor dat je medewerkers niet te vaak worden uitgenodigd.
Overzichtelijke informatie
Waardevolle feedback in beeld
Ontvangen feedback wordt in combinatie met relevante achtergrondinformatie, zoals leeftijd, geslacht en locatie, gebundeld in verschillende overzichten. Je kunt de feedback eenvoudig weergeven in diagrammen, grafieken en tabellen, waarbij resultaten per classificatie in te zien zijn. Zo kun je feedback ook onderling met elkaar vergelijken en direct actie ondernemen.
Eigen look & feel
Alles in jouw eigen huisstijl
Alle uitnodigingen, herinneringen, vragenlijsten en bedank-berichten worden opgemaakt in de huisstijl van jouw organisatie. Zo zijn ze herkenbaar voor je medewerkers. Daarnaast zorgen we met korte en krachtige vragenlijsten voor een snellere en hogere respons gedurende de belangrijke feedbackmomenten van medewerkers.
Feedback classificatie
Gericht feedback analyseren
Hoe uitgebreider medewerkers feedback geven, hoe beter. Door feedback uit open vragen te categoriseren met behulp van een duidelijk classificatiesysteem, wordt het makkelijker om de feedback te analyseren en met elkaar te vergelijken. Welke classificatie je hanteert, is afhankelijk van de feedback die je ontvangt. Zo bepaal je zelf op welke verbeterpunten jij de focus legt.
Rapportages & infographics
Maak feedback visueel
Om concrete verbeterpunten door te voeren, is het belangrijk om feedback intern te delen met belanghebbenden. Dit kan met behulp van periodieke rapportages, infographics en zelfs presentaties, die tijdens werkoverleg, meetings en events getoond kunnen worden. Door actief bezig te zijn met medewerkergedrevenheid worden je medewerkers loyaler en enthousiaster.
Closed Loop feedback
Follow-up als persoonlijk verbeterpunt
Daadwerkelijk zien dat er iets met feedback gebeurt: dat is waar medewerkers enthousiast van worden. De Focus Feedback software stelt je in staat om feedback niet alleen te analyseren, maar ook follow-ups te doen door aan medewerkers te laten zien dat hun feedback voor interne verbeteringen zorgt.
Employee Feedback Management
Realtime inzicht in de feedback van medewerkers
Doordat onze software een geïntegreerde SaaS-oplossing is, kunnen medewerkers altijd en overal feedback geven en analyseren, en koppelen we de software eenvoudig met de systemen waarmee je werkt. We ondersteunen je bij het gebruiken van het dashboard en verwerken alle feedback conform strikte veiligheidsvoorschriften
+ Vergelijkbare cijfers en geclassificeerde open antwoorden
+ Mogelijkheid tot individuele opvolging en het intern delen van resultaten
+ Mogelijkheid voor individuele opvolging en het intern delen van resultaten
+ Allround feedback met concrete klachten, complimenten en verbeterpunten
+ Geïntegreerd systeem dankzij API-koppeling
+ Alle hedendaagse feedbackmethodieken