Employee Engagement Software

Een enthousiaste medewerker is net zo belangrijk als een enthousiaste klant. Creëer daarom een werkomgeving waarin medewerkers zich prettig voelen en zich maximaal inzetten voor jouw organisatie en je klanten. Met behulp van employee experience management kun je het welzijn, de betrokkenheid en de productiviteit van je medewerkers optimaliseren.

Wat is Employee Experience Management?

Employee Experience of Engagement is de beleving die je medewerkers voelen met betrekking tot jouw organisatie gedurende de gehele medewerkerscyclus: van het allereerste contact tijdens het sollicitatieproces tot de exit-procedure. Door Employee Experience Management optimaal in te zetten, verhoog je niet alleen het werkplezier, maar verlaag je ook het personeelsverloop en krijg je inzicht in welke medewerkers écht hun beste beentje voorzetten.

Employee Engagement software

Focus Feedback biedt organisaties medewerker experience software waarmee je voortdurend de ervaringen van je medewerkers kunt meten. Met behulp van realtime inzicht kun je snel knelpunten herkennen en verbeterpunten aandragen om je organisatie nog klantgerichter te maken. Meet, analyseer en vergelijk gegevens nog eenvoudiger, sneller en goedkoper.

Medewerker Experience Software inzetten

Enthousiaste medewerkers hebben niet alleen meer plezier in hun werk en zijn productiever, maar dragen ook bij aan de winstgevendheid van je organisatie. Met behulp van medewerker experience software ben je in staat een sterk en bestendig team op te bouwen dat zich maximaal inzet voor de tevredenheid van je klanten.

Of je nu de betrokkenheid van je medewerkers wilt meten of ingaat op de ontwikkeling van je personeel: wij geven de juiste mensen toegang tot realtime resultaten. Met configureerbare dashboards, een intuïtieve enquêtebouwer en concrete rapportages wordt het meten van Employee Engagement nog eenvoudiger.

Inzetten op de beleving van je medewerkers? Neem contact met ons op: we gaan graag samen met jou en je medewerkers aan de slag. Niet voor niets luidt het gezegde: buiten winnen is binnen beginnen.

Italian Trulli
Download de gratis NPS Guide

Je kunt vandaag succes hebben, maar morgen zijn je klanten vertrokken naar de concurrent. Klantloyaliteit is ontzettend belangrijk om als organisatie succesvol te zijn. 

 
close-link