Customer success stories
Ervaringen van onze klanten

We streven ernaar ook van onze eigen klanten promoters te maken. Dat doen we door snelle, persoonlijke interactie met onze klanten op belangrijke momenten. Benieuwd naar hoe we samen met onze klanten feedback hebben gemeten, geanalyseerd en vertaald naar concrete verbeterpunten? Bekijk onze klantverhalen en ervaar wat Focus Feedback voor jouw organisatie kan betekenen.

Izaac van Kralingen, Global NPS Officer – BSH Huishoudapparaten

“Enthousiasme als KPI”

“In 2010 zijn wij van klachtenmanagement en de strategie van operational excellence overgegaan naar consumer centricity en het werken met de Net Promoter Score (NPS). Wij merkten dat consumenten wilden reageren, commentaar geven, juist ook positief. Zo zijn we met Focus Feedback gestart. De software achter Focus Feedback is betrouwbaar, gebruiksvriendelijk en flexibel: het werkt, je vindt snel wat je zoekt en je past het eenvoudig aan. Wij gebruiken het nu in 30 landen, straks 40. Het werkt dus ook internationaal” […]

Lees het verhaal van onze klant Bosch en Siemens

Marieke Mentink, Adjunct Directeur Dura Vermeer Bouw Hengelo

“NPS maakt customer intimacy tastbaar”

“We zagen de focus binnen onze markt verschuiven van techniek en productie naar toegevoegde waarde en klantgerichtheid. Deskundige uitvoerders? Die waren er genoeg. Wij wilden ons onderscheiden, onze klanten extra waarde bieden. Daarom kozen we een nieuwe strategie: customer intimacy. We begonnen bij Klantenservice met een NPS-meting na elke afgeronde klacht. Met Focus Feedback, real-time en geautomatiseerd. Daarna volgde Kopersadvies met metingen op vier momenten in het aankoopproces”[…]

Lees meer over de ervaringen van onze klant Dura Vermeer

Meer succesverhalen

Focus Feedback reikt ver: we hebben feedback gevraagd voor klanten in uiteenlopende branches en in verschillende talen. Lees hoe onze klanten hun eigen klanten en medewerkers enthousiast hebben gemaakt.

Italian Trulli
Download de gratis NPS Guide

Je kunt vandaag succes hebben, maar morgen zijn je klanten vertrokken naar de concurrent. Klantloyaliteit is ontzettend belangrijk om als organisatie succesvol te zijn. 

 
close-link