Customer success stories
Our customers’ experiences

We strive to make our own customers our promoters. We do this through rapid, personal interaction with our customers at significant times. Curious about how we have measured and analysed feedback together with our customers and translated this into concrete points for improvement? Read our customer stories and find out what Focus Feedback can mean for your organisation.

Izaac van Kralingen, Global NPS Officer – BSH Huishoudapparaten

“Enthousiasme als KPI”

“In 2010 zijn wij van klachtenmanagement en de strategie van operational excellence overgegaan naar consumer centricity en het werken met de Net Promoter Score (NPS). Wij merkten dat consumenten wilden reageren, commentaar geven, juist ook positief. Zo zijn we met Focus Feedback gestart. De software achter Focus Feedback is betrouwbaar, gebruiksvriendelijk en flexibel: het werkt, je vindt snel wat je zoekt en je past het eenvoudig aan. Wij gebruiken het nu in 30 landen, straks 40. Het werkt dus ook internationaal” […]

Lees het verhaal van onze klant Bosch en Siemens

Marieke Mentink, Adjunct Directeur Dura Vermeer Bouw Hengelo

“NPS maakt customer intimacy tastbaar”

“We zagen de focus binnen onze markt verschuiven van techniek en productie naar toegevoegde waarde en klantgerichtheid. Deskundige uitvoerders? Die waren er genoeg. Wij wilden ons onderscheiden, onze klanten extra waarde bieden. Daarom kozen we een nieuwe strategie: customer intimacy. We begonnen bij Klantenservice met een NPS-meting na elke afgeronde klacht. Met Focus Feedback, real-time en geautomatiseerd. Daarna volgde Kopersadvies met metingen op vier momenten in het aankoopproces”[…]

Lees meer over onze klant Dura Vermeer 

More success stories

Focus Feedback has a far reach: we’ve requested feedback for customers in the most varied industries and in numerous languages. Read about how our customers have made their own customers and employees enthusiastic.

Italian Trulli
Download the NPS Guide for free

You may be successful today, but tomorrow you could find that your customers have been driven towards your competitor - customer loyalty is extremely important when it comes to running a successful organisation. 

 
close-link