Over ons

We zijn meer dan een softwareleverancier: we willen een sterke en gezonde feedbackcultuur creëren. Met interactie als beginpunt en enthousiasme als doel. Zowel bij medewerkers als klanten. We maken inzichtelijk wat zij écht vinden, vertalen dit in concrete verbeterpunten en dragen zo bij aan een betere klantbeleving. Dit doen we samen met een team deskundigen: we begeleiden onze klanten van a tot z en geven gevraagd en ongevraagd advies gedurende de klantreis.

“It’s all about bringing customer experience to customer excellence.”

Facts & Figures

De behoefte aan feedback is universeel. Daarom zetten we ons wereldwijd in voor onze klanten: in 36 landen en op 6 continenten. Met maar één doel: van elke klant een enthousiaste klant maken die jouw bedrijf aanbeveelt.

Onze Focus

We vragen niet zomaar feedback van jouw klanten; we vragen op een slimme manier, met de juiste vragen op het juiste moment. We zijn ervan overtuigd dat oprechte interactie elke organisatie klantgerichter maakt. Elke dag opnieuw.

Wereldwijde focus

Onze focus ligt wereldwijd: we ondersteunen internationale organisaties in 36 landen. Samen brengen we letterlijk in kaart wat medewerker en klanten écht vinden. Voor bevlogen medewerkers en enthousiaste klanten over de hele wereld.

Vacatures

We zijn ambitieus, deskundig en toegewijd aan onze klanten. Dit zien we ook graag terug in onze eigen mensen. Werken bij Focus Feedback betekent aan de slag gaan met uitdagende opdrachten bij internationale klanten. Met jouw inbreng als waardevolle feedback voor onze koers in de toekomst.

Plan een afspraak

En ontvang een Limited Edition van Sydney Brouwers bestseller: Customer-centric Leadership Cadeau!
Ja, neem contact met
mij op voor een afspraak
Terms and Conditions apply
close-link
Click Me