Vacature: Customer Success Manager bij Focus Feedback
Jouw rol
Als Customer Succes Manager werk je dagelijks, als een goede relatiebeheerder en expert op het gebied van Customer en Employee Experience, aan het succes van huidige en toekomstige klanten.
Je bezoekt nieuwe relaties, presenteert onze state-of-the-art feedback oplossingen aan prospects en bouwt voortdurend aan het succes van de bestaande klanten.
En, hebben we met jou, de ervaren relatiebeheerder met passie voor service- en accountmanagement gevonden?
Wat ga je doen als Customer Success Manager?
Als Customer Success Manager ben je mede-verantwoordelijk voor het service- en accountmanagement bij Focus Feedback. Je adviseert de gebruikers en directies van prospects én bestaande relaties.
Daarnaast zul je regelmatig intern overleg voeren met het ontwikkelteam binnen Focus Feedback. Jij zult de wensen van jouw relaties met jouw collega’s moeten delen
Wat hoort daar nog meer bij?
- Projectmanagement uitvoeren voor nieuwe relaties
- Vraagbaak zijn voor bestaande relaties
- Netwerken onderhouden, bijvoorbeeld regionale en landelijke CX-initiatieven;
- Opstellen offertes voor jouw relaties;
- Andere sales en service gerelateerde werkzaamheden.
Functie-eisen
Wij zoeken een collega die veel kan en durft! Heb jij ervaring met relatiebeheer en/of sales binnen een ICT-organisatie én affiniteit met CX, dan is dat een heel mooie combinatie die wij zoeken.
We zoeken een gedreven persoonlijkheid die geen schroom kent om de relaties proactief tegemoet te treden en met volle overtuiging de vele mogelijkheden van onze diensten weet uit te dragen. Daarbij weet je hoe je mensen in beweging krijgt om te kiezen voor Focus Feedback.
En heb jij ook nog:
- Minimaal hbo werk- en denkniveau;
- Commercieel inzicht;
- Communicatieve vaardigheden, je kunt communiceren op diverse niveaus;
- Stressbestending, ook wanneer veel van je wordt gevraagd houd je het hoofd koel en bewaar je het overzicht;
Over ons
Meten wat de klant écht vindt. Dat is de kracht van onze oplossing Focus Feedback. Wij meten de klantloyaliteit bij eindklanten, zodat onze relaties direct inzicht hebt op de verbeterpunten van hun organisatie, dienst of product.
Het resultaat is een overzichtelijk dashboard waarmee ze direct aan de slag gaan. Ze passen hun bedrijfsvoering direct aan op de échte behoefte van hun klant en daarvoor krijgen ze enthousiaste klanten die hen aanbevelen bij anderen.
Dit doen wij met ons team voor een groot aantal klanten op alle continenten. Dit jaar breiden we zelfs uit naar 36 landen.
Oh ja, en we roken niet. Zijn fanatiek met onze potjes tafelvoetbal en gaan 1 x per maand squashen na het werk.
Lijkt je dat wat? Neem gerust contact met mij op.
Wie weet drinken we snel samen een kop koffie (thee mag ook) op ons kantoor.
Tot gauw,
Dave Wurms
d.wurms@focusfeedback.nl of 013-571 88 44
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.