Focus Feedback verovert de wereld met feedbackoplossingen
Groot nieuws! Focus Feedback heeft een enorme mijlpaal bereikt door feedback te verzamelen in niet één, niet tien, maar wel in maar liefst 50 landen over de hele wereld!
Gedreven door een gedeelde passie om te werken aan enthousiaste & loyale klanten, is het geen verrassing dat we deze mijlpaal hebben bereikt. Wat begon als een eenvoudige enquêtetool is uitgegroeid tot een wereldwijde feedbackoplossing die concurreert met ’s werelds grootste feedbacksoftwareproviders.
Met onze hoogwaardige feedbackoplossingen krijgen organisaties over de hele wereld inzicht in wat goed gaat en waar verbetering mogelijk is, met als doel een positieve benadering te bevorderen die zowel klanten als medewerkers energie geeft. Wij zijn ervan overtuigd dat het enthousiasmeren van mensen de sleutel is tot het creëren van loyale en enthousiaste klanten. Het verzamelen van feedback is daarbij essentieel, omdat het bedrijven helpt te begrijpen wat hun klanten waarderen en hoe ze hun diensten kunnen verbeteren.
Het is dan ook geen verrassing dat we nu meer dan 50 landen over de hele wereld helpen met onze geweldige feedbackoplossing van Focus Feedback. Onze teamleden hebben stuk voor stuk hetzelfde doel: bijdragen aan loyale klanten, enthousiaste medewerkers en betere organisaties. Bovendien zijn we een officiële vendor van NPS-founder Bain & Company, waardoor onze positie in de markt nog sterker wordt.
Met Focus Feedback krijg je niet alleen een feedbackoplossing, maar ook een middel om je klanten echt te begrijpen en met hen in contact te komen op een manier die hen enthousiast maakt om terug te komen. Dankzij Focus Feedback kunnen bedrijven in meer dan 50 landen wereldwijd hun klanten nog beter van dienst zijn. Op naar een nog klantgerichtere wereld. Let’s make ambassadors, all over the world!