“Wat is er mooier dan je businessmodel te baseren op enthousiasme van klanten?”
De heer Nico Rietdijk – Directeur van het NVB (Nederlandse Vereniging voor Ontwikkelaars en Bouwondernemers) schrijft over de mooie kansen die er liggen voor de Bouw.
“Op zoek naar de superpromotor van ons bedrijf”
Lees meer op de website van NVB
Heeft jouw bedrijf fans? Ken je klanten die dolenthousiast over jouw product zijn? De ‘Googles’ en ‘Coolblues’ van deze wereld kunnen hier moeiteloos een antwoord op geven.
In de bouw zijn we echter nog niet zover. Uiteraard zijn er wel bouwers en ontwikkelaars die zich bezighouden met tevredenheidsonderzoeken en aan de hand daarvan verbeterplannen opstellen. Maar in de praktijk betreft het hier nog vaak een rode-vlaggenbusiness; de vlag gaat pas omhoog als iets niet goed gaat. Vervolgens worden verbeterprogramma’s opgetuigd.
Allemaal mooi en aardig, maar de echte winst komt er niet mee boven tafel.