“We would love to get your feedback about your Social Media experience.”
Focus Feedback is werkzaam in verschillende branches, sectoren en organisaties. Wij ondersteunen graag waar mogelijk en van BSH kregen wij de vraag om te helpen met het vergaren van feedback over hun sociale media. Met name feedback over een chat functie waarmee zij hun klanten bedienen.
Ons antwoord: natuurlijk! We gaan er meteen mee aan de slag!
BSH is operationeel over de hele wereld en ieder land heeft zijn eigen manier van communiceren met klanten, veel maatwerk dus en daar helpen wij graag bij.
BSH-klanten kunnen hun vragen stellen via een chatbot. Zij kunnen dan naar de website gaan van de product of dienst waar zij een vraag over hebben. De vragen lopen uiteen van de planning van een reparateur die langskomt tot een technische vraag over een product. Soms zijn dat vragen die direct beantwoord worden met een automatische reactie, andere keren schiet een medewerker te hulp. In beide gevallen ontvangt de klant aan het eind van het chatgesprek een link naar een Focus Feedback enquête. We stellen de NPS vraag, wat er beter kan en wat er goed ging.
De chatfunctie wordt nu gebruikt in een aantal landen, later kan de hele wereld gebruik maken van de chatfunctie van BSH die zo goed mogelijk voldoet aan de eisen van alle gebruikers. De antwoorden van de enquêtes worden ten eerste gebruikt om het digitale klantcontact te optimaliseren.
Zo kan BSH hun klanttevredenheid en daarmee hun NPS nog meer verhogen!
Daar worden wij blij van.
Wil jij weten wat wij kunnen doen voor jouw organisatie? Neem dan contact met ons op!