BSH meet klanttevredenheid al 10 jaar met Focus Feedback
De tijd vliegt wanneer je werkt aan enthousiasme!
De tijd vliegt wanneer je werkt aan enthousiasme!
Wow! Is het al 10 jaar geleden? Het voelt als de dag van gisteren dat de eerste NPS enquête voor BSH de deur uit ging. Nu -10 jaar later- hebben we iets te vieren, namelijk het ontelbaar aantal glimlachen op de gezichten van BSH-klanten! Niet voor niets zegt BSH ‘we make people smile’. Want dat is wat ze doen.
Tot nu toe zijn er 25 miljoen enquêtes verzonden naar BSH-klanten over de hele wereld. Zouden we alle feedback die BSH in het afgelopen decennium heeft ontvangen afdrukken en op elkaar stapelen, dan zouden we de hoogte bereiken van meer dan twee keer de Eiffeltoren. Stel je eens voor wat we aan bomen hebben bespaard met online enquêtes in plaats van de papieren enquêtes van voor die tijd? We hebben het voor je uitgerekend: om precies te zijn 1125 bomen. Oftewel 33.750 kg papier – dat is het gewicht van meer dan 800 Siemens-wasdrogers!
Dave Wurms, CEO van Focus Feedback, richtte zich tot BSH voor het jubileum: “We zijn erg trots op BSH en het feit dat we een partnerschap aangingen in de NPS-reis. We willen je bedanken voor het gebruik van Focus Feedback om je NPS en glimlachen te meten. Je hebt de afgelopen 10 jaar geweldige dingen bereikt, maar laten we het naar een hoger niveau tillen: Let’s Make Ambassadors!”.
In dit tempo zullen over 5 jaar ruim 80 miljoen BSH-klanten een enquête hebben ontvangen. Dat zijn heel wat promotors en enthousiaste consumenten! Wij hopen dat we deze mooie samenwerking nog lang mogen voortzetten. We kijken uit naar de toekomst met nog meer enthousiasme, fans en promotors.