Focus Feedback en ‘Mr. Tevreden’ bundelen krachten
Gilze-Rijen, 5 november 2018 – Met ingang van 1 november 2018 is Govert Janssen, in de wereld van Customer Experience beter bekend als ‘Mr. Tevreden’, verbonden aan Focus Feedback. Focus Feedback is actief in de markt van doorlopend klantonderzoek (NPS, CES, eNPS etc.). Het bedrijf onderscheidt zich door flexibiliteit en maatwerk, waardoor grote en internationale organisaties de klantbeleving optimaal en continu kunnen verbeteren.
Govert Janssen is een veelgevraagd spreker op tal van bijeenkomsten rondom Customer Excellence en Employee Engagement. Al in de jaren 90 heeft hij het eerste wereldwijde Closed Loop Feedback[1] onderzoek opgezet in de olie- en gasindustrie voor organisaties als Stork en Siemens. Vanuit deze positie heeft hij Tevreden.nl opgericht en weten uit te bouwen tot een toonaangevende partij voor gestandaardiseerd klantonderzoek met reviews en ratings.
Daarnaast is Govert Janssen één van de oprichters van Opiness en was hij als aandeelhouder betrokken bij The Feedback Company.
In het voorjaar van 2017 heeft hij zijn belangen in deze organisaties verkocht om zich vervolgens te gaan richten op nieuwe uitdagingen.
Vliegwiel
“Het vak van Customer Excellence is een prachtig vak. Mijn passie zit vooral in het bedenken van oplossingen voor onderzoek naar klantbeleving bij grote organisaties,
zodat zij daarmee het vliegwiel van bevlogen medewerkers en enthousiaste klanten echt op gang kunnen brengen. Ik vind het dan ook fantastisch om nu met Focus Feedback op zoek te gaan naar grote organisaties die de klantbeleving willen optimaliseren en hen daarbij te helpen.”
Groeiambitie
Dave Wurms, oprichter en CEO van Focus Feedback en Govert Janssen zijn professioneel gezien al jaren bekenden van elkaar. Dave Wurms: “Focus Feedback wordt nu al ingezet in bijna 30 landen over de hele wereld.
Deze positie willen we verder uitbouwen en versterken bij organisaties in binnen- en buitenland.
Wij zijn ervan overtuigd dat Govert Janssen een uitstekend profiel heeft om deze ambitie van Focus Feedback waar te maken.”
———–
Over Focus Feedback
Focus Feedback is een online systeem voor feedbackmanagement, dat met NPS®-metingen (Net Promoter Score) als stuurmechanisme klantloyaliteit en klantenthousiasme inzichtelijk maakt voor organisaties. Focus Feedback is beschikbaar in bijna 30 landen en heeft al meer dan 1.500.000 NPS®-uitnodigingen verzonden.
[1] Onderzoeksmethode die op elk moment inzicht geeft in de klantbeleving, waarbij een ontevreden reactie direct leidt tot rechtstreeks contact met de klant en verbeteracties binnen de organisatie.