NPS Software

Ontdek de kracht van klant- en medewerkersfeedback met onze Net Promoter Score-software. Ga aan de slag met de juiste tools om inzicht te krijgen in wat klanten en medewerkers echt denken. Met medewerkers- en klantfeedback verbeter jij de ervaring en verhoog je tevredenheid.

De Focus Feedback NPS software

Vergeet saaie enquêtes. Onze software maakt feedback verzamelen leuk en makkelijk! Stel eenvoudig de Net Promoter Score vraag en verzamel waardevolle (geschreven) feedback. Jij tovert jouw medewerkers en klanten met deze inzichten om in ware ambassadeurs! Say goodbye to dull surveys and hello to NPS!

Maatwerk NPS-communicatie

Met onze NPS-software 24/7 uitnodigen, zowel automatisch als handmatig. Gebruik de kracht van e-mail, sms of social media om jouw klant te laten reageren. Wij zorgen ervoor dat communicatie altijd aansluit bij jouw merkidentiteit. Uitschrijven is op ieder moment mogelijk.

Heldere informatie

Onze NPS-software combineert feedback met essentiële klantgegevens. Denk hierbij aan productgroepen, locaties, leeftijd en geslacht. Met behulp van gebruiksvriendelijke grafieken, diagrammen en tabellen krijg je snel en helder inzicht in de klantbeleving. Resultaten zijn per proces, businessunit of medewerker te volgen en kun je met elkaar vergelijken.

Jouw merk, jouw uitstraling

Uitnodigingen en enquêtes die perfect aansluiten bij jouw bedrijfsidentiteit? Geen probleem! Wij maken gebruik van jouw logo, kleurenpalet en afbeeldingen, zodat alle communicatie herkenbaar en professioneel is. Dit draagt bij aan een hogere respons en een consistent merkbeeld.

De kracht van Closed Loop Feedback

Met onze Closed Loop Feedback aanpak meet en analyseer je klantverhalen. Reageer direct met persoonlijke terugkoppeling. Integreer deze waardevolle feedback in je marketingstrategie, bijvoorbeeld door positieve verhalen te delen op jouw website.

Feedback classificatie

Geen overzicht in geschreven feedback? Nee hoor. Via Focus Feedback classificeer jij eenvoudig feedback uit open vragen. Je hebt in no-time overzicht in je sterke punten en verbeterpunten. Het dashboard maakt het eenvoudig om je te focussen op de belangrijkste feedback, waardoor jij gericht kunt werken aan verbeteringen.

Rapportages & infographics

Maak resultaten van je NPS-metingen zichtbaar voor je hele team. Met onze periodieke rapportages, infographics en presentaties houd je iedereen op de hoogte. Zo wordt Customer Experience een integraal onderdeel van de bedrijfscultuur én motiveer jij je team om continu te verbeteren.