
- Home
- Wat een jaar!
Het jaar 2020 was een turbulent en roerig jaar voor iedereen. Door het corona virus moesten we ons allemaal aanpassen. We zagen het ook bij onze relaties: op afstand werken met thuiswerkende collega’s, klanten anders bedienen dan gewend en sommige moesten zelfs helemaal hun deuren sluiten of werkzaamheden stagneerden.
Een leerzaam 2020
Ondanks alles was het ook een heel mooi jaar waarin we veel hebben geleerd. Over de mogelijkheden van online werken, we letten wat meer op elkaar en kwamen er achter dat communicatie in een crisis belangrijker is dan ooit.
De communicatie aanhouden met klanten en hen tevreden houden, daar hebben wij bij mogen ondersteunen. Enquêtes en NPS metingen vlogen de deur uit, ook weer afgelopen jaar. Wij keken mee met de resultaten die onze relaties ondanks de coronacrisis behaalden. Wat zijn wij trots!
We hebben ‘Het Focus Feedback Dagblad’ (en de Engelse variant ‘The Focus Feedback Times’) ontwikkeld en opgestuurd naar de Noordpool. Samen met de kerstman kunnen we in deze krant lezen over de mooie ontwikkelingen in de sectoren van onze relaties.
Bouwsector: spectaculaire NPS stijging!
Hieronder zie je de krant van de bouwsector. Een aantal leuke weetjes in deze krant zijn: een recordaantal enquêtes is verstuurd in de bouwsector in 2020 en er sprake is van een spectaculaire NPS stijging! Wat een prestatie! Al met al was 2020 dus alsnog een succesvol jaar. Op naar nog meer klantloyaliteit in 2021.
Focus Feedback wenst jou een fijne kerst en een enthousiast nieuwjaar!