Het enige echte Focus Feedback boek
Sydney Brouwer is al jaren een collega in de strijd voor een klantgerichtere wereld. Toen hij in 2018 een boek schreef werden wij geïnspireerd. Het idee van een Focus Feedback boek was geboren!
Het boek ‘Customer-centric Leadership’ is geschreven door Sydney en tot stand gekomen in samenwerking met ons. Het legt 8 principes uit voor een klantgerichte cultuur. Wij mochten met onze expertise en ervaring, van jaren werken in klantgerichtheid, een hoofdstuk schrijven gebaseerd op een case met een van onze klanten, namelijk BSH.
We zijn er trots op dat we dit boek hebben mogen ontwikkelen. Hiervoor natuurlijk heel veel dank aan Sydney en aan BSH. Een mooi momentje was toen het eerste Focus Feedback boek werd uitgereikt door schrijver en auteur Sydney aan Izaac van Kralingen van BSH. Dat was tijdens het evenement bij BSH in het inspriratiehuis, hier lees je daar meer over.
Wil jij meer weten over klantgericht leiderschap? Laat het ons weten en wie weet ontvang jij een exemplaar van het boek bij jou thuis.