Van feedback naar enthousiasme
De enige die echt weet hoe jouw bedrijf functioneert, is de klant. Focus Feedback geeft jouw klanten én medewerkers een stem. We maken klantloyaliteit, klantenthousiasme en medewerkergedrevenheid inzichtelijk, en zorgen er met doorlopende ondersteuning voor dat feedback altijd prioriteit blijft. Juist die continue focus op verbeterpunten en enthousiasme maakt je organisatie sterker en toekomstbestendig.
Onze focus
Meten is bij ons meer dan weten
We zijn gepassioneerd en bevlogen en geloven dat inzicht in de ervaringen van klanten de sleutel tot succes is. Met medewerkers en klanten als ambassadeurs van jouw organisatie.
Feedback vragen is slechts stap één. Resultaat boek je pas echt als je de klantfeedback opvolgt en vertaalt naar concrete verbeterpunten. Onze experience experts bieden jouw organisatie actieve ondersteuning voor een betere klantbeleving.
Izaac van Kralingen, Global NPS Officer – Bosch en Siemens Huishoudapparaten
“Enthousiasme als KPI”
In 2010 zijn wij van klachtenmanagement en de strategie van operational excellence overgegaan naar consumer centricity en het werken met de Net Promoter Score (NPS). Wij merkten dat consumenten wilden reageren, commentaar geven, juist ook positief. Zo zijn we met Focus Feedback gestart […]
Officiële NPS Vendor Bain & Company
Dat levert jou voordelen op
Wij zijn officieel door Bain & Company erkend als NPS Vendor. Bain & Company is de grondlegger van de Net Promoter Score. Als officiële verkoper van hun gedachtegoed staan wij in het lijstje ‘Vendors’ op hun website. Onze nauwe contacten met Bain leveren ook voor jou als klant een hoop voordelen op!
Blijf op de hoogte
Enthousiasme is waar we naar streven bij klanten en medewerkers. Maar ook in onze communicatie. Ontdek hier het laatste nieuws van Focus Feedback.
I am raw html block.
Click edit button to change this html