[rev_slider alias=”cfx-1″]

Terugblik NPS inspiratiedag voor de bouw 2020

Twee maanden geleden mochten we nog gewoon bij elkaar komen. Gelukkig maar, want toen hebben wij een hele mooie inspiratiedag voor de bouw kunnen organiseren. Althans, dat vonden wij zelf. Maar we zouden de naam Focus Feedback niet waardig zijn als we geen feedback zouden vergaren over wat onze bezoekers er daadwerkelijk van vonden! 

De inspiratiedag werd georganiseerd voor medewerkers van bouwgerelateerde bedrijven. Het thema van deze derde editie was klantgerichtheid  Meerdere sprekers kwamen aan bod, zoals: Sydney Brouwer (expert klantgerichtheid), Susan van Wieringen (ERA contour), Benno van Dam (The Warehouse)Dave Wurms (CEO Focus Feedback) en Aron Piekema (Customer Success Manager Focus Feedback).  

NPS van de inspiratiedag 

Wij hebben al onze bezoekers achteraf een enquête gestuurd, waar maar liefst 54% op heeft gereageerd! Heel fijn, want zo hebben wij een mooi beeld gekregen van wat men ervan vond. De Net Promoter Score (NPS) kwam uit op 58. Een mooi resultaat dat wij absoluut het delen waard vinden!

Focus voor Feedback

Het is natuurlijk interessant om je NPS te berekenen. Door het stellen van de NPS vraag ‘Zou jij ons aanbevelen bij vrienden/familie?’ krijg je snel inzichtelijk wat het algehele segment is onder de bezoekers. Maar cijfers zeggen lang niet alles. Om echt een duidelijk beeld te krijgen, kijken we naar de reacties achter de cijfers. Uiteraard zitten daar positieve punten en verbeterpunten bij, beide zijn verhelderend en waardevol. Mooie feedback waar wij mee aan de slag kunnen, zodat de volgende inspiratiedag nóg beter wordtCheck de infographic voor meer informatie. 

Ondertussen is er een hele hoop gebeurdHet coronavirus heeft de werkzaamheden in de bouw ook flink op zn kop gezet. Maar wat heeft dat voor effect op de NPS in de bouw? Lees daar meer over in het volgende artikel. Lees het hier!